СЕМАНТИКА ДІЄСЛІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У «ЗАГАЛЬНОМУ ПРОЛОЗІ» «КЕНТЕРБЕРЙСЬКИХ ОПОВІДАНЬ» ДЖЕФРІ ЧОСЕРА
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СЕМАНТИКА ДІЄСЛІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У «ЗАГАЛЬНОМУ ПРОЛОЗІ» «КЕНТЕРБЕРЙСЬКИХ ОПОВІДАНЬ» ДЖЕФРІ ЧОСЕРА
СЕМАНТИКА ГЛАГОЛОВ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В «ОБЩЕМ ПРОЛОГЕ» «КЕНТЕРБЕРИЙСКИХ РАССКАЗОВ» ДЖЕФФРИ ЧОССЕРА SEMANTICS OF THE VERBS OF MENTAL ACTIVITY IN THE GENERAL PROLOGUE OF THE CANTERBURY TALES BY JEOFFREY CHAUCER |
|
Creator |
ГОВОРУН, Надія
|
|
Subject |
мовна особистість; предикати мисленнєвої діяльності; фактивні та нефактивні дієслова; середньоанглійський період
УДК 821.111:821.111.09 языковая личность; предикаты мыслительной деятельности; фактические та нефактические глаголы; середнеанглийский период УДК 821.111:821.111.09 language identity; predicates of mental activity; factual and non-factual verbs; Middle English УДК 821.111:821.111.09 |
|
Description |
У статті проаналізовано семантичні особливості дієслів інтелектуальної діяльності у середньоанглійській мові та визначено об'єктивні і суб'єктивні передумови їх вживання у творчості Джефрі Чосера.
В статье проанализированы семантические особенности глаголов интеллектуальной деятельности в среднеанглийском языке и установлены объективные и субъективные предпосылки их употребления в творчестве Джеффри Чоссера. The article analyses the semantic features of the verbs of mental activity in Middle English, considers objective and subjective factors of appealing to them in the works of Jeoffrey Chaucer. |
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-05-23
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/8097
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 26 (2012); 47-54
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 26 (2012); 47-54 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 26 (2012); 47-54 |
|
Language |
uk
|
|