Запис Детальніше

Організаційні аспекти підготовки вчителя сільської школи в контексті становлення системи освіти україни

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9785/
 
Title Організаційні аспекти підготовки вчителя сільської школи в контексті становлення системи освіти україни
Организационные аспекты подготовки учителя сельской школы в контексте становления системы образования украины
Оrganizational aspects of preparation teachers in rural schools in the context of developing ukrainian educational system
 
Creator Іванюк, Ганна Іванівна
 
Subject 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті подано результати історико-педагогічних студій проблеми фахової підготовки вчителя до роботи в сільській школі на зламі ХХ – ХХІ століть. Розкрито сутнісні зміни до професійних вимог, що зумовлені розвитком сільської школи в структурі системи освіти незалежної України. Визначальними для цього періоду стали особистісно-професійні вимоги до вчителя, зумовлені зміцненням зв’язків школи із соціокультурним середовищем села та потребами суспільства щодо модернізації шкільної освіти на особистісно орієнтованій парадигмі. З’ясовано, що стандартні (для радянської доби) ідеологічно-професійні вимоги трансформувалися в особистісно-професійні.
В статье представлены результаты историко-педагогических исследований проблемы профессиональной подготовки учителя к работе в сельской школе на рубеже ХХ – ХХI веков. Раскрыто сущностные изменения профессиональных требований, обусловленных развитием сельской школы в структуре системы образования независимой Украины. Определяющими для этого периода стали личностно-профессиональные требования к учителю, обусловленные укреплением связей школы с социокультурной средой села и целями общества по модернизации школьного образования на личностно ориентированной парадигме. Определено, что стандартные (для советской эпохи) профессионально идеологические требования трансформировались в личностно-профессиональные.
The article presents the results of historical and pedagogical studies the problem of professional training of teachers to work in rural schools at the turn of the XX – XXI centuries. Reveals essential changes to the professional requirements caused by the development of rural schools in the structure of the education system of independent Ukraine. Decisive for this period were personal and professional demands on teachers due to the strengthening of ties of the school with socio-cultural environment of village and the needs of society on the modernization of school education on personality-oriented paradigm. It was found that the standard (for the Soviet era) ideological and professional requirements transformed into personal and professional.
 
Publisher Університет менеджменту освіти
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9785/1/H_Ivaniuk_TMOM_1_2015.pdf
Іванюк, Ганна Іванівна (2015) Організаційні аспекти підготовки вчителя сільської школи в контексті становлення системи освіти україни Електронне наукове фахове видання "Теорія та методика управління освітою" (1). ISSN 2310-2411