Iсторико-педагогічні студії розвитку сільської школи в україні: соціокультурний концепт
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9788/
|
|
Title |
Iсторико-педагогічні студії розвитку сільської школи в україні: соціокультурний концепт
Historical and pedagogical studies of rural schools in ukraine: sociocultural concept |
|
Creator |
Іванюк, Ганна Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті подано результати теоретичного аналізу сутності соціокультурного підходу до дослідження розвитку сільської школи в історико-педагогічному контексті другої половини ХХ століття. Висвітлено специфічні чинники розвитку сільської школи, що є визначальними в соціокультурному сенсі. Школа на селі розглядається як продукт і чинник розвитку соціокультурного середовища, носій культуротвірних сенсів, що можуть впливати на розвиток традицій, економіки, культури мешканців села.
|
|
Publisher |
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9788/1/H_Ivaniuk_GShUK_12_2015.pdf
Іванюк, Ганна Іванівна (2015) Iсторико-педагогічні студії розвитку сільської школи в україні: соціокультурний концепт Гірська школа Українських Карпат (12). с. 81-85. ISSN 1994-4845 |
|