Роль і значення сегментації в діяльності сучасного торговельного підприємства
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль і значення сегментації в діяльності сучасного торговельного підприємства
|
|
Creator |
Ковалевська, А.В.
|
|
Subject |
Публикации в других изданиях
|
|
Publisher |
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/39843/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A2%D1%8E%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%282%29.pdf
Ковалевська, А.В. (2012) Роль і значення сегментації в діяльності сучасного торговельного підприємства. Маркетинг: теорія і практика (18). С. 129-135. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/39843/
|
|