Запис Детальніше

Роль і значення сегментації в діяльності сучасного торговельного підприємства

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль і значення сегментації в діяльності сучасного торговельного підприємства
 
Creator Ковалевська, А.В.
 
Subject Публикации в других изданиях
 
Publisher Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
 
Date 2012
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/39843/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A2%D1%8E%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%282%29.pdf
Ковалевська, А.В. (2012) Роль і значення сегментації в діяльності сучасного торговельного підприємства. Маркетинг: теорія і практика (18). С. 129-135.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/39843/