Запис Детальніше

Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9820/
 
Title Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання
Влияние психофизиологических возможностей ученика на результат обучения
The impact on the physiological capabilities student learning outcome
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
Назарова, Людмила
 
Subject 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
 
Description Визначено деякі параметри психофізіологічних можливостей дітей, які дисгармонізують стан їхнього здоров’я та знижують результативність навчання, блокуючи інструментарій пізнання. Описано фактори впливу розвитку чутливості під час письма власноруч. Розкрито значення рухової активності людини для продукування творчих дій.
Определены некоторые параметры психофизиологических возможностей детей, которые дисгармонизуют состояние их здоровья и снижают результативность обучения, блокируя инструментарий познания. Описаны факторы влияния развития чувствительности во время письма собственноручно. Раскрыто значение двигательной активности человека для выработки творческих действий.
Some physiological parameters determined possibilities children dysharmonizuyut their health and reduce the impact study blocking tools of knowledge. Describe the impact factors of sensitivity during the writing yourself. Reveals the importance of physical activity to produce creative human action.
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9820/1/O_Kocherga_L_Nazarova_PS_3_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович та Назарова, Людмила (2015) Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання Початкова школа (3). с. 7-9. ISSN 0131-5358