Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9820/
|
|
Title |
Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання
Влияние психофизиологических возможностей ученика на результат обучения The impact on the physiological capabilities student learning outcome |
|
Creator |
Кочерга, Олександр Васильович
Назарова, Людмила |
|
Subject |
37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
|
|
Description |
Визначено деякі параметри психофізіологічних можливостей дітей, які дисгармонізують стан їхнього здоров’я та знижують результативність навчання, блокуючи інструментарій пізнання. Описано фактори впливу розвитку чутливості під час письма власноруч. Розкрито значення рухової активності людини для продукування творчих дій.
Определены некоторые параметры психофизиологических возможностей детей, которые дисгармонизуют состояние их здоровья и снижают результативность обучения, блокируя инструментарий познания. Описаны факторы влияния развития чувствительности во время письма собственноручно. Раскрыто значение двигательной активности человека для выработки творческих действий. Some physiological parameters determined possibilities children dysharmonizuyut their health and reduce the impact study blocking tools of knowledge. Describe the impact factors of sensitivity during the writing yourself. Reveals the importance of physical activity to produce creative human action. |
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9820/1/O_Kocherga_L_Nazarova_PS_3_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович та Назарова, Людмила (2015) Вплив психофізіологічних можливостей учня на результат навчання Початкова школа (3). с. 7-9. ISSN 0131-5358 |
|