Запис Детальніше

THE EVALUATION OF LOCAL ATMOSPHERIC AIR POLLUTION VIA THE ASSESSMENT OF AIRCRAFT ENGINES EMISSION

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE EVALUATION OF LOCAL ATMOSPHERIC AIR POLLUTION VIA THE ASSESSMENT OF AIRCRAFT ENGINES EMISSION
АНАЛИЗ ЗАГРЯЗНЕНИЯ АТМОСФЕРНОГО ВОЗДУХА С УЧЕТОМ ОЦЕНКИ ЭМИССИИ АВИАЦИОННЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ
THE EVALUATION OF LOCAL ATMOSPHERIC AIR POLLUTION VIA THE ASSESSMENT OF JET ENGINES EMISSION
 
Creator Synylo, K.
Gurevych, M.
 
Subject
aviation; environment; pollution; ICAO; aircraft engine; aircraft; air quality; emissions
УДК: 629.735.083.025.1.004.58:681.518.54 (045)

авиация; окружающая среда; загрязнение; ИКАО; авиадвигатель; воздушное судно; качество атмосферного воздуха; выбросы
УДК: 629.735.083.025.1.004.58:681.518.54 (045)

авіація; навколишнє середовище; забруднення; ІСАО; авіаційний двигун; повітряне судно; якість атмосферного повітря; викиди
УДК 629.735.083.025.1.004.58:681.518.54 (045)
 
Description Atmospheric air pollution assessment of local and regional scale on the territory of airport is being carried with estimation and so far modeling for further application of air quality strategy. Aircraft engine emission index assessment has been done by chemiluminescence method (measurement of nitrogen oxides) inside the airport area. One the ground of measurement campaign the concentration values of NOx; CO2; O3 were determined in exhaust of aircraft engine for maximum operation mode. The difference between measured emission indexes and ICAO data was found due to mismatch real operational conditions with ICAO certification terms
Оценка местного и регионального загрязнения атмосферного воздуха в пределах аэропорта выполняется путем измерения и моделирования для дальнейших шагов стратегии регулирования качества воздуха. Выполнена оценка индексов эмиссии авиадвигателей в реальных условиях эксплуатации на территории аэропорта на базе хемилюминесцентного метода (измерение оксидов азота). По результатам измерений определены концентрации загрязнения (NOx, CO2 и O3) воздуха в результате выбросов авиадвигателей во время разбега воздушного судна вдоль взлетно-посадочной полосы. Согласно результатам сравнительного анализа была найдена разница между измеренными индексами эмиссии и величинами ICAO, что обусловлено отличием реальных эксплуатационных условий от сертификационных (ICAO).
Оцінювання місцевого та регіонального забруднення атмосферного повітря в межах аеропорту виконується шляхом вимірювання та моделювання для подальших кроків стратегії регулювання якості повітря. Виконано оцінювання індексів емісії авіаційних двигунів у реальних умовах експлуатації на території аеропорту, а також на базі хемілюмінесцентного методу (вимірювання оксидів азоту). За результатами вимірювань визначено концентрації забруднення (NOx, CO2 та O3) повітря внаслідок викидів авіаційних двигунів для максимального режиму. Виявлено різницю за результатами порівняльного аналізу виміряних індексів емісії та наданих показників ICAO, зумовлену тим, що реальні експлуатаційні умови не відповідають умовам сертифікації ICAO.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-05-29
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/8238
 
Source Наукоємні технології; Том 25, № 1 (2015); 74-79
Science-based technologies; Том 25, № 1 (2015); 74-79
Наукоемкие технологии; Том 25, № 1 (2015); 74-79
 
Language uk