Сутність літературознавчої компетентності вчителя-філолога в контексті парадигмальних змін у системі освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9754/
|
|
Title |
Сутність літературознавчої компетентності вчителя-філолога в контексті парадигмальних змін у системі освіти Сущность литературоведческой компетентности учителя-филолога в контексте парадигмальных изменений в системе образования The Gist of the Teacher-philologist's Literary Competence in the Context of Paradigmatic Changes in the Education System |
|
Creator |
Базиль, Людмила Олександрівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Статтю присвячено маловивченій проблемі розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів- філологів. На основі використання методів теоретичного та контекстуального аналізу, синтезу, узагальнення, абстрагування з'ясовано стан дослідженості наукової проблеми, виокремлено світоглядні позиції дослідників щодо визначення природи літературознавчої компетентності. Вперше на основі синтезу дослідницьких міркувань про сутність означеного особистіс- но-професійного утворення у вимірі системного, синергетичного, екзистенціального, особистісно оріснтованого. діяльніс- ного. компетентісного, діяльнісно-компетентнісного. аксіологічного. акмеологічного підходів запропоновано й науково обгрунтовано авторську дефініцію. Статья посвящена малоисследованой проблеме развития литературоведческой компетентности будущих учителей- филологов. На основе использования методов теоретического и контекстуального анализа, синтеза, обобщения, абстрагирования установлено состояние изученности научной проблемы, выделены мировоззренческие позиции исследователей относительно определения природы литературоведческой компетентности. Впервые на основе синтеза исследовательских соображений о сущности данного личностно-профессионального образования в измерении системного, синергетиче- ского, экзистенциального, личностно ориентированного, деятельностного. компетентостного. деятельностно-компетент- ностного. аксиологического, акмеологического подходов предложено и научно обосновано авторскую дефиницию. This article focuses on the underinvestigated problem of the development of the future teacher-philologists' literal competence. On the basis of the use of methods of the theoretical and contextual analysis, synthesis, generalization and abstraction the state of knowledge of the scientific problem is established, the researches' ideological positions in regard to determining the nature of the literary competence are singled out. For the first time the author's definition is suggested and scientifically proved on the basis of the synthesis of research observations about the gist of this personal and professional education within system-related, synergetic. existential, personality-oriented, activity-oriented, competence-based, activity and competence-based, axiological and acmeological approaches. |
|
Publisher |
BUDAPEST
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9754/1/L_Basil_SADAND_45.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2015) Сутність літературознавчої компетентності вчителя-філолога в контексті парадигмальних змін у системі освіти Science and Education a New Dimension:Pedagogy and Psychology (45). с. 6-14. ISSN 2308-1996 / 2308-5258 |
|