Запис Детальніше

Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції
 
Creator Коваль З. О.
Яструбський М. Я.
 
Description Запропоновано та розкрито сутність складових взаємозв’язків підприємства-
виробника із споживачами продукції, а саме: характер та особливості економічної,
соціальної та комунікативної складової цих взаємозв’язків. In the article it is offered and exposed essence of component relationships of enterpriseproducer with the users of products, namely character and features of economic, social and
communicative constituent of these relationships.
 
Date 2009-09-03T11:25:53Z
2009-09-03T11:25:53Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Коваль З. О. Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції / З. О. Коваль, М. Я. Яструбський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 84–87. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/321
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"