Запис Детальніше

Стежина до дитини. Альтернативна програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9777/
 
Title Стежина до дитини. Альтернативна програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку
Тропинка к ребенку. Альтернативная программа поддержки развития ребенка дошкольного возраста
Path to the child. Alternative program support child development preschool
 
Creator Гончаренко, Алла Миколаївна
Дятленко, Наталія Михайлівна
 
Subject 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
 
Description У статті презентується комплексна альтернативна освітня програма Стежина, що створена для підтримки розвитку дитини дошкільного віку. Обґрунтовується спроба трансформування ідеї австро-німецького філософа та педагога Рудольфа Штайнера на український педагогічний ґрунт. Зміст вальдорфської педагогіки адаптовано до потреб суспільної дошкільної освіти, яка увібрала в себе у такий спосіб все цінне, корисне і важливе для дитини дошкільного віку. Визначаються концептуальні основи програми, розкриваються її особливості від термінологічного наповнення до організації розвивального середовища та ритму життєдіяльності дітей.
В статье презентуется комплексная альтернативная образовательная программа Тропинка, которая создана для поддержки развития ребенка дошкольного возраста. Обосновывается попытка трансформации идеи австро-немецкого философа и педагога Рудольфа Штайнера на украинскую педагогическую почву. Содержание вальдорфской педагогики адаптированы к потребностям общественного дошкольного образования, которое вобрало в себя таким образом все ценное, полезное и важное для ребенка дошкольного возраста. Определяются концептуальные основы программы, раскрываются ее особенности от терминологического наполнения к организации развивающей среды и ритма жизнедеятельности детей.
The article presented a comprehensive alternative education program path, which is created to support the development of children of preschool age. Grounded attempt to transform the idea of Austro-German philosopher and educator Rudolf Steiner at the Ukrainian Pedagogical soil. Content Waldorf education adapted to the needs of public preschool education, which absorbed thus all valuable, useful and important for a child of preschool age. Defined conceptual framework program, revealed its characteristics of terminological content to the organization anchovy MCUs environment and rhythm of life of children.
 
Publisher Світич
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9777/1/A_Goncharenko_N_Dyatlenko_DV_3_IPPO.pdf
Гончаренко, Алла Миколаївна та Дятленко, Наталія Михайлівна (2015) Стежина до дитини. Альтернативна програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку Дошкільне виховання (3). с. 12-15. ISSN 0321-1401