Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9834/
|
|
Title |
Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження
Инновационные технологии в дошкольном образовании: насущная необходимость и готовность педагога к их внедрению Innovative technologies in teacher education: an urgent need and willingness of teachers to their implementation |
|
Creator |
Гончаренко, Алла Миколаївна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
У статті дається узагальнений аналіз вивчення питання готовності педагога до впровадження інновацій в освіті. Розкриваються причини прийняття/неприйняття нової практики або нової парадигми, готовність внесення нових орієнтирів у професійне життя, оновлення змісту педагогічної роботи.
В статье дается обобщенный анализ изучения вопроса готовности педагога к внедрению инноваций в образовании. Раскрываются причины принятия/непринятия новой практики или новой парадигмы, готовность внесения новых ориентиров в строй профессиональной жизни, обновление содержания педагогической работы. The article deals with the study of generalized analysis of the readiness of the teacher to introduce innovations in education. Reasons acceptance / rejection of new practices or new paradigm introducing new readiness benchmarks in order occupation, or update the content of educational work. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9834/1/A_Goncharenko_PDTPROD_IPPO.pdf
Гончаренко, Алла Миколаївна (2015) Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 9-10 квітня 2015 року, м. Київ. с. 122-125. |
|