Запис Детальніше

COLOURFUL WORKS OF BASIL TKACHUK AND THEIR ROLE IN OEUVRE OF THE AUTHOR

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COLOURFUL WORKS OF BASIL TKACHUK AND THEIR ROLE IN OEUVRE OF THE AUTHOR
КОЛОРИТНОСТЬ ПРОИЗВЕДЕНИЙ ВАСИЛИЯ ТКАЧУКА И ИХ РОЛЬ В ОСВЕЩЕНИИ ИДЕЙНО-ХУДОЖЕСТВЕННЫХ ДОМИНАНТ ПРОЗЫ ПИСАТЕЛЯ
КОЛОРИСТИКА ТВОРІВ ВАСИЛЯ ТКАЧУКА ТА ЇЇ РОЛЬ У ВИСВІТЛЕННІ ІДЕЙНО-ХУДОЖНІХ ДОМІНАНТ ПРОЗИ ПИСЬМЕННИКА
 
Creator ФEДОР, Христина
 
Subject analysis, style novel, prose
УДК 821.161.2 «ХІХ» 008: 372.461
жанр; новелла; стиль; проза
УДК 821.161.2 «ХІХ» 008: 372.461
аналіз; стиль; новела; проза
УДК 821.161.2 «ХІХ» 008: 372.461
 
Description This article includes the works of Vasil Tkachuk, that has not yet entered into one of the five famous collections of the author. The attempt to analyze short stories of the writer was made for a deeper understanding of artistic style and artistic thinking and allocation of national colours. Defining the role and impact of works on the development of Western Ukrainian literature of the 20th century.
В статье сфокусировано внимание на фигуре Василия Ткачука, неизвестных и малоизвестных фактах из жизни и творчества писателя. Сделана попытка определить место и роль новеллиста в западноукраинском литературном и культурном процессе начала 20 века, его жанрово-стилевого своеобразия.
У статті розглядаються твори Василя Ткачука, що досі не ввійшли в жодну із п’яти відомих збірок митця. Зроблена спроба аналізу новел письменника для глибшого розуміння творчої манери, художнього мислення та виділення національного колориту. Визначення ролі та впливу творів на розвиток західноукраїнської літератури ХХ століття.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-05-04
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7973
 
Source Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 30 (2014); 235-243
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 30 (2014); 235-243
Humanitarian Education in Technical Universities; № 30 (2014); 235-243
 
Language en