INFOGRAPHICS AS A MEAN OF VISUAL COMMUNICATION IN CONTEMPORARY JOURNALISM
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
INFOGRAPHICS AS A MEAN OF VISUAL COMMUNICATION IN CONTEMPORARY JOURNALISM
ИНФОГРАФИКА КАК СРЕДСТВО ВИЗУАЛЬНОЙ КОММУНИКАЦИИ В СОВРЕМЕННОЙ ЖУРНАЛИСТИКЕ ІНФОГРАФІКА ЯК ЗАСІБ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ЖУРНАЛІСТИЦІ |
|
Creator |
ШВЕД, Оксана
|
|
Subject |
—
УДК 303.687 (045) визуальная коммуникация; инфографика; пресса; автор; адресат УДК 303.687 (045) візуальна комунікація; інфографіка; преса; автор; адресат УДК 303.687 (045) |
|
Description |
The article is devoted to peculiarities of infographics as information genre of journalism with its genre specifics, characteristics, criteria of quality. It gains popularity connected with tendencies of visualization of information, capabilities of national periodicals. As it turns out, there is no common position concerning definition of role and functions of infographics in the media, national theoreticians of newspaper’s design define it as a kind of illustration. Meanwhile, analysis of native press demonstrates that infographics is used as a competent method of transition of actual and significant information.
В статье рассматриваются особенности инфографики как информационного жанра журналистики, со своими жанровыми признаками, свойствами, критериями качества. Она приобретает все большую популярность в связи с тенденциями визуализации информации, возможностями, открывшимися перед отечественной периодикой. Выясняется, что в определении роли и функций инфографики в СМИ нет однозначной позиции, отечественные теоретики газетного дизайна расценивают ее как разновидность иллюстрации. При этом анализ опыта отечественной прессы демонстрирует, что инфографика используется как полноправный метод передачи актуально-значимой информации. У статті розглядаються особливості інфографіки як інформаційного жанру журналістики, зі своїми жанровими ознаками, властивостями, критеріями якості. Вона набуває все більшої популярності в зв’язку із тенденціями візуалізації інформації, можливостями, які відкрилися перед вітчизняною періодикою. З’ясовується, що у визначенні ролі і функцій інфографіки в ЗМІ немає однозначної позиції, сучасні теоретики газетного дизайну розцінюють її як різновид ілюстрації. При цьому аналіз досвіду вітчизняної преси демонструє, що інфографіка використовується як повноправний метод передання актуально-значущої інформації. |
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-05-04
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7980
|
|
Source |
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 30 (2014); 305-313
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 30 (2014); 305-313 Humanitarian Education in Technical Universities; № 30 (2014); 305-313 |
|
Language |
ru
|
|