Запис Детальніше

Векторний метод оцінювання якості послуг

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Векторний метод оцінювання якості послуг
 
Creator Чабан, О.П.
 
Description New method of service quality digital estimation – a vector method – is notified in the
article. The presented example of service quality evaluation is made in terms of supermarket
service. This method could be used for production quality estimation as well.
Описано новий метод числової оцінки якості послуг – векторний метод. Наведений
приклад оцінювання якості послуг, що надають супермаркети. Цей метод можна
використовувати також для оцінювання якості продукції.
 
Date 2009-09-03T13:04:55Z
2009-09-03T13:04:55Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Чабан, О.П. Векторний метод оцінювання якості послуг / О.П. Чабан // Автоматика, вимірювання та керування. - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2008. - С. 150-154.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/444
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"