Векторний метод оцінювання якості послуг
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Векторний метод оцінювання якості послуг
|
|
Creator |
Чабан, О.П.
|
|
Description |
New method of service quality digital estimation – a vector method – is notified in the article. The presented example of service quality evaluation is made in terms of supermarket service. This method could be used for production quality estimation as well. Описано новий метод числової оцінки якості послуг – векторний метод. Наведений приклад оцінювання якості послуг, що надають супермаркети. Цей метод можна використовувати також для оцінювання якості продукції. |
|
Date |
2009-09-03T13:04:55Z
2009-09-03T13:04:55Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чабан, О.П. Векторний метод оцінювання якості послуг / О.П. Чабан // Автоматика, вимірювання та керування. - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2008. - С. 150-154.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/444 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|