Запис Детальніше

Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
 
Creator Лещинський, О. Л.
 
Description У статті вивчаються теоретичні аспекти викладання математичних дисциплін на основі
фреймового підходу. Цей підхід природній, на думку автора, для формування професійного мислення
майбутнього програміста в процесі надання математичної освіти в навчальному закладі.
In this article we consider the theoretical aspects of teaching mathematical disciplines
based on frame representation method. This approach is natural, according to the author opinion
for forming a professional programmer way of thinking in the process of getting mathematical
education in educational institution.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2015-06-15T11:38:07Z
2015-06-15T11:38:07Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Лещинський О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3: Фізика і математика у вищій і середній школі / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 13. - C. 74-89.
фрейм
представлення знань
Frame
knowledge representation
knowledge base
semantic network
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7348
 
Language uk