Запис Детальніше

Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9848/
 
Title Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови
Problem tasks and didactics games in the study of phraseology resources of Ukrainian
Проблемные задания и дидактические игры в изучении фразеологических ресурсов украинского языка
 
Creator Остапченко, Олена Вадимівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів за допомогою комплексу взаємопов’язаних дидактичних прийомів, покликаних забезпечити поетапне якісне засвоєння лексичних і фразеологічних норм, формування мовленнєвої культури. Проаналізовано можливі прийоми роботи з фразеологічним матеріалом української мови, подано зразки проблемних та ігрових вправ, які можуть бути використані під час аудиторної та самостійної роботи. Запропонована система навчальних ігрових завдань дозволить забезпечити якісне формування лінгвістичної компетентності, активізацію мислення й мовленнєвої поведінки учнів, продуктивну взаємодію, стимулювання живого інтересу до фразеологічних скарбів української мови
In the article the receptions of activation of students educational-cognitive activity are considered by means of complex didactics receptions, called to provide the stage-by-stage quality mastering of lexical and phraseology norms, forming of speech culture. The possible receptions of work are analysed with phraseology material of Ukrainian, the standards of problem and playing exercises, that can be used during audience and independent work, are given. The offered system of educational playing tasks will allow to provide the quality forming of linguistic competence, activation of thinking and speech behavior of students, productive co-operation, stimulation of living interest in phraseology treasures of Ukrainian
В статье рассмотрены приемы активизации учебно-познавательной деятельности с помощью комплекса взаимосвязанных дидактических приемов, призванных обеспечить поэтапное качественное усвоение лексических и фразеологических норм, формирование речевой культуры. Проанализированы возможные приемы работы с фразеологическим материалом украинского языка. поданы образцы проблемных и игровых заданий, которые могут быть использованы в аудиторной и самостоятельной работе.Предложенная система учебных игровых заданий позволит обеспечить качественное формирование лингвистической компетентности, активизацию мышления и речевого проведения учащихся, продуктивное взаимодействие, стимулирование живого интереса к фразеологическим богатствам украинского языка
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2015-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9848/1/O_Ostapchenko_UMLSU_5_GI.pdf
Остапченко, Олена Вадимівна (2015) Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови Українська мова й література в школах України (5). с. 20-24. ISSN 2267