Запис Детальніше

Великі географічні … курйози, або Як виникають назви

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9850/
 
Title Великі географічні … курйози, або Як виникають назви
Большие географические курьезы, или Как возникают названия
 
Creator Остапченко, Олена Вадимівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті подано дидактичний матеріал для використання на різних етапах лінгвістичної підготовки старшокласників, студентів під час поглибленого вивчення окремих тем з лексикології української мова, зокрема етимології географічних назв. Навчальні ігрові завдання доцільно використати для організації самостійної пошукової роботи з метою активізації пізнавальної діяльності, створення проблемних ситуацій
В статье подан дидактический материал для использования на разных этапах лингвистической подготовки старшеклассников, студентов во время углубленного изучения определенных тем по лексикологии украинского языка, в частности этимологии географических названий. Учебные игровые задания целесообразно использовать для организации самостоятельной поисковой работы с целью активизации познавательной деятельности, создания проблемных ситуаций
The didactics material for the use on the different stages of linguistic preparation of senior pupils and students during the deep study of separate topics from lexicology of the Ukrainian language, in particular the etymology of place-names is given in this article. Educational games should be used for organization of independent searching work with the aim of activation of cognitive activity and creation of problem situations
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2012-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9850/1/O_Ostapchenko_UMLSS_4_GI.pdf
Остапченко, Олена Вадимівна (2012) Великі географічні … курйози, або Як виникають назви Українська мова й література в сучасній школі (4). с. 22-25. ISSN 2267