Дидактичний потенціал навчальної гри у формуванні риторичних умінь майбутніх соціальних педагогів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9855/
|
|
Title |
Дидактичний потенціал навчальної гри у формуванні риторичних умінь майбутніх соціальних педагогів
Дидактический потенциал учебной игры в формировании риторических учений будущих соцтальных педагогов |
|
Creator |
Остапченко, Олена Вадимівна
|
|
Subject |
Міжнародні
Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті висвітлено особливості використання ігрових прийомів на різних етапах риторичної освіти майбутніх соціальних педагогів. Проаналізовано специфіку формування багаторівневих за структурою риторичних умінь, зумовлену особливостями професійної діяльності фахівців. Розглянуто прагматичний аспект організації дидактичної гри як одного із засобів формування риторичної особистості
The features of playing receptions on the different stages of rhetorical education of future social teachers are reflectedIn the article. The specific of forming of multilevel rhetorical abilities, predefined by the features of professional activity of specialists, is analysed. The pragmatic aspect of organization of didactics game is considered as one of facilities forming the rhetorical personality В статье освещены особенности использования игровых приемов на разных этапах риторического образования будущих социальных педагогов. Проанализирована специфика формирования многоуровневых по структуре риторических умений, обусловленная особенностями профессиональной деятельности специалистов. Рассмотрен прагматический аспект организации дидактической игры как одного из средств формирования риторической личности |
|
Date |
2015-01
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9855/1/O_Ostapchenko_Odesa_HI.pdf
Остапченко, Олена Вадимівна (2015) Дидактичний потенціал навчальної гри у формуванні риторичних умінь майбутніх соціальних педагогів Одеса: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень". с. 132-135. |
|