Запис Детальніше

Контроль та оцінка досягнень трирічної дитини у практиці гуманістичної парадигми дошкільної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9836/
 
Title Контроль та оцінка досягнень трирічної дитини у практиці гуманістичної парадигми дошкільної освіти
Контроль и оценка достижений трехлетнего ребенка в практике гуманистической парадигмы дошкольного образования
Monitoring and evaluation of the achievements of the three-year child in practice humanistic paradigm of pre-school education
 
Creator Меленець, Людмила Іванівна
 
Subject Навчально-методичні посібники
 
Description Представлено модель аналізу педагогічної діяльності з формування у трирічних дітей культурно-гігієнічних навичок під час приймання їжі, умивання, одягання, роздягання, формування життєво важливих навичок під час ранкової гімнастики, заняття з фізичної культури, рухової активності на прогулянці.
Представлена модель анализа педагогической деятельности по формированию у трехлетних детей культурно-гигиенических навыков во время еды, умывания, одевания, раздевания, формирование жизненно важных навыков во время утренней гимнастики, занятия по физической культуре, двигательной активности на прогулке.
The model analysis of educational activities with children three years of the formation of cultural and hygiene practices when eating, washing, dressing, undressing, the formation of life skills during morning exercises, classes of physical education, motor activity on the walk.
 
Publisher Шкільний світ
 
Date 2009-05
 
Type Розділ підручника/навчального посібника
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9836/1/L_Melenets_NDVM_IPPO.pdf
Меленець, Людмила Іванівна (2009) Контроль та оцінка досягнень трирічної дитини у практиці гуманістичної парадигми дошкільної освіти In: На допомогу вихователю-методисту. Дитячий садок. Бібліотека . Шкільний світ, Київ, Україна, с. 43-50. ISBN 978-966-451-000-1; 978-966-451-314-9