Запис Детальніше

Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти
 
Creator Дубодєлова, А. В.
 
Subject готель
послуга
якість
управління
стандартизація
сертифікація
hotel
favor
quality
management
standardization
certification
 
Description Проаналізовано методологічні аспекти функціонування системи управління якістю послуг на підприємстві готельного бізнесу. Розроблено пропозиції з формування
структурних складових управління якістю готельних послуг на основі системного
комплексного підходу. The methodological aspects of functioning of the system of quality management of services are analyses on the enterprise of hotel business. Suggestions are developed from forming of structural constituents of quality management of hotel services on the basis of
systems complex approach.
 
Date 2009-09-08T11:43:15Z
2009-09-08T11:43:15Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова А. В. Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 130–134. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1167
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"