Запис Детальніше

Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
 
Creator Балик, У. О.
 
Subject реклама
рекламна діяльність
реклама і витрати виробництва
цінова дискримінація
advertising
publicity activity
advertising and charges of production
price discrimination
 
Description The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic
management. The critical analysis of used methods of economical appreciation of publicity
activity is given. There are chosen some specificity of publicity activity for the market of
monopolistic competition. There are shown some possibilities of price discrimination use for
increase of publicity activity’s efficiency.
Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного
менеджменту. Проведено критичний аналіз існуючих методів економічного оцінювання
рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку
монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації
для підвищення ефективності рекламної діяльності.
 
Date 2009-09-14T10:11:22Z
2009-09-14T10:11:22Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Балик У. О. Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 611 : Проблеми економіки та управління. – С. 210–213. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1606
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"