Запис Детальніше

Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9896/
978-617-658-011-9
 
Title Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри.
Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті
 
Creator Братко, Марія Василівна
 
Subject Монографії
 
Description В статті, базуючись на уявленні про методологічний підхід як концептуальну основу освітньої діяльності, що визначає її стратегію та тактику, регламентує інструментарій, ресурси і має дворівневу структуру, яка включає методологічний та технологічний рівні, обґрунтовано теоретичні засади середовищного підходу у вищій освіті. На основі аналізу базових понять підходу (середовище, освітнє середовище, освітнє середовище вищого навчального закладу), характеристики структури та функцій освітнього середовища вищого навчального закладу, зроблено висновок, що середовищний підхід у вищій освіті — це система дій суб'єкта управління з освітнім середовищем вищого навчального закладу з метою набуття ним характеристик, які дозволять цьому середовищу успішно реалізувати поліструктурну освітню функцію. Автор вважає, що освітнє середовище є не лише умовою, а й чинником та засобом формування та розвитку компетентності майбутнього фахівця.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9896/1/M_Bratko_KZOYaV_IS_UKKUBG.pdf
Братко, Марія Василівна (2015) Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті Колективна. Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ.