Запис Детальніше

Теоретичні аспекти прикладної інформології у процесі формування інформаційної компетентності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/7779/
 
Title Теоретичні аспекти прикладної інформології у процесі формування інформаційної компетентності
Теоретические аспекты прикладной информологии в процессе формирования информационной компетентности
Theoretical aspects of applied informology in the process of forming of informative competence
 
Creator Козир, Маргарита Валентинівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація». Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології. Розмежовано поняття «комп’ютерна компетентність» й «інформаційна компетентність». Наведено приклади проблемних запитань і завдань щодо впровадження поняття «інформація» у навчально-виховний процес.
В статье освещены особенности понятия «информация» как педагогической категории процесса формирования информационной компетентности. Сделана попытка обосновать теоретические основы процесса формирования информационной компетентности на основе изучения особенностей понятия «информация». Изучено научно-категориальный аппарат информационно-нетрадиционной педагогики как раздела прикладной информология. Разграничены понятия «компьютерная компетентность» и «информационная компетентность». Приведены примеры проблемных вопросов и задач по внедрению понятия «информация» в учебно-воспитательный процесс.
The article highlights the features of the concept of "information" as a category of educational process of the formation of information competence. An attempt to substantiate the theoretical foundations of the process of formation of information competence by studying the characteristics of the concept of "information." Studied scientific categories of the information and alternative pedagogy as a branch of applied informolohiyi. Differentiated concept of "computer competence" and "information competence". Examples of problematic issues and challenges of introducing the concept of "information" in the educational process.
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/7779/1/M_Kozyr_MV_19_GI.pdf
Козир, Маргарита Валентинівна (2015) Теоретичні аспекти прикладної інформології у процесі формування інформаційної компетентності Молодий вчений (4(19)). с. 33-35. ISSN 2304-5809