Запис Детальніше

ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗНОС І РУЙНУВАННЯ ОБОДІВ ГАЛЬМІВНИХ ШКІВІВ БУРОВИХ ЛЕБІДОК (частина перша)

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗНОС І РУЙНУВАННЯ ОБОДІВ ГАЛЬМІВНИХ ШКІВІВ БУРОВИХ ЛЕБІДОК (частина перша)
ЭЛЕКТРОМЕХАНИЧЕСКИЙ ИЗНОС И РАЗРУШЕНИЕ ОБОДОВ ТОРМОЗНЫХ ШКИВОВ БУРОВЫХ ЛЕБЕДОК (часть первая)
ELECTRO-MECHANICAL WEAR AND DESTRUCTION OF RIM OF BRAKE PULLEYS OF DRAW-WORKS (part one)
 
Creator Вольченко, Дмитро Олександрович
Вольченко, Микола Олександрович
Джанахмедов, Ельмар Ахад огли
Кіндрачук, Мирослав Васильович
Возний, Андрій Володимирович
Красін, Сергій Петрович
 
Subject стрічково-колодкове гальмо; шків з ободом; процес нагрівання і виму-шеного охолодження; електричні та теплові струми; електротермомеханічне тертя і знос;зародження і розвиток тріщин; стискаючі; розтягуючі і залишкові напруження.

ленточно-колодочный тормоз; шкив с ободом; процессынагревания и вынужденного охлаждения; электрические и тепловые токи;электротермомеханическое трение и износ; зарождение и развитие трещин;сжимающие; растягивающие и остаточные напряжения

band-block brake; pulley and rim; process heating and forced cooling; electrical andthermal currents; electric-thermal-mechanical friction and wear; occurrence and development ofcracks; compressive; tensile and residual stresses.

 
Description Проілюстрована енергонавантаженість і електротермомеханічний знос робочих поверхонь ободів гальмівних шківів бурових лебідок і розкрита природа зародження і розвиткутріщин на поверхні і в приповерхневому шарі обода гальмівного шківа
Проиллюстрирована энергонагруженность и электротермомеханический износрабочих поверхностей ободов тормозных шкивов буровых лебедок и раскрытаприрода зарождения и развития трещин на поверхности и в подповерхностномслое обода тормозного шкива.
We’ve illustrated energy-loading and electric-thermal-mechanical wear of work surfaces of rimof brake pulleys and disclosed the nature of the occurrence and development of cracks on thesurface and in the subsurface layer of rim of brake pulley.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2014-06-29
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/8586
10.18372/0370-2197.2(63).8586
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 2(63) (2014); 30-50
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 2(63) (2014); 30-50
Проблемы трения и изнашивания; № 2(63) (2014); 30-50
 
Language uk