Запис Детальніше

Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв'язання моральних дилем

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9992/
 
Title Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв'язання моральних дилем
 
Creator Хоружа, Людмила Леонідівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць
 
Description У статті актуалізується проблема професійної етики педагога, розкриваються особливості розвитку його акмеологічної позиції у процесі вирішення моральних дилем. Наводяться приклади різних конфліктних ситуацій, які виникають у шкільному житті, визначаються деякі шляхи їх подолання, подається алгоритм деонтологічного аналізу етичних дилем.
В статье актуализируется проблема профессиональной этики педагога, раскрываются особенности развития его акмеологической позиции в процессе решения моральных дилемм. Приводятся примеры различных конфликтных ситуации, возникающих в школьной жизни, предлагаются пути их преодоления, предлагается алгоритм деонтологического анализа этических дилемм.
The problem of professional ethics of a pedagogue is actualized, particularities of development of its acmeological position is shown in the process of moral dilemma in the article. The examples of different conflict situations are presented, that arise during scholar life, some ways of its overcoming are described, the algorithm of deontological analysis of ethical dilemmas are presented.
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9992/1/L_Horuga_Problemi_osviti_84_2015.pdf
Хоружа, Людмила Леонідівна (2015) Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв'язання моральних дилем Проблеми освіти (84). с. 329-333.