Запис Детальніше

Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10022/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/270/248#.VZPjsZtnWTs
 
Title Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach
Професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польщі: компетентнісний підхід
Профессиональная подготовка будущих учителей в Республике Польше: компетентностный подход
 
Creator Грищук, Юлія Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article deals with professional competences, which should master future teachers in the Republic of Poland; it analyses the groups of professional competences
according to the standard of professional competences of the teachers of the modern Polish school; it describes the basic competences of the Polish school teacher, highlighting by the national and the Polish scientists; it focuses on sociocultural competence of future teachers and the need of information technology education of teachers of all directions of training; the article deals with the problem of raising the professional competence of future teachers.
У статті розглянуто професійні компетентності, якими повинен оволодіти майбутній учитель у Республіці Польщі; проаналізовано групи професійних компетентностей відповідно до стандарту професійних компетентностей учителів
сучасної польської школи; охарактеризовано базові компетентності учителя польської школи, які виокремлюють вітчизняні та польські науковці; зроблено акцент на
соціокультурній компетентності майбутнього учителя та на необхідності використання інформаційних технологій навчання учителями всіх напрямів підготовки; висвітлено
проблему підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога.
В статье рассмотрены профессиональные компетентности, которыми должен овладеть будущий учитель в Республике Польше; проанализированы группы профессиональных компетентностей в соответствии со стандартом профессиональных компетентностей учителей современной польской школы; охарактеризованы базовые
компетентности учителя польской школы, которые выделяют отечественные и польские ученые; сделан акцент на социокультурной компетентности будущего учителя и необходимости использования информационных технологий обучения учителями всех направлений подготовки; освещена проблема повышения уровня профессиональной компетентности будущего педагога.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10022/1/3%2811%29%202015%20D.pdf
Грищук, Юлія Володимирівна (2015) Професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польщі: компетентнісний підхід Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (3 (11)). с. 81-89. ISSN 2312-5829