Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10022/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/270/248#.VZPjsZtnWTs |
|
Title |
Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach
Професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польщі: компетентнісний підхід Профессиональная подготовка будущих учителей в Республике Польше: компетентностный подход |
|
Creator |
Грищук, Юлія Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article deals with professional competences, which should master future teachers in the Republic of Poland; it analyses the groups of professional competences according to the standard of professional competences of the teachers of the modern Polish school; it describes the basic competences of the Polish school teacher, highlighting by the national and the Polish scientists; it focuses on sociocultural competence of future teachers and the need of information technology education of teachers of all directions of training; the article deals with the problem of raising the professional competence of future teachers. У статті розглянуто професійні компетентності, якими повинен оволодіти майбутній учитель у Республіці Польщі; проаналізовано групи професійних компетентностей відповідно до стандарту професійних компетентностей учителів сучасної польської школи; охарактеризовано базові компетентності учителя польської школи, які виокремлюють вітчизняні та польські науковці; зроблено акцент на соціокультурній компетентності майбутнього учителя та на необхідності використання інформаційних технологій навчання учителями всіх напрямів підготовки; висвітлено проблему підвищення рівня професійної компетентності майбутнього педагога. В статье рассмотрены профессиональные компетентности, которыми должен овладеть будущий учитель в Республике Польше; проанализированы группы профессиональных компетентностей в соответствии со стандартом профессиональных компетентностей учителей современной польской школы; охарактеризованы базовые компетентности учителя польской школы, которые выделяют отечественные и польские ученые; сделан акцент на социокультурной компетентности будущего учителя и необходимости использования информационных технологий обучения учителями всех направлений подготовки; освещена проблема повышения уровня профессиональной компетентности будущего педагога. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10022/1/3%2811%29%202015%20D.pdf
Грищук, Юлія Володимирівна (2015) Професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польщі: компетентнісний підхід Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (3 (11)). с. 81-89. ISSN 2312-5829 |
|