Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств
|
|
Creator |
Войнаровська, Х.
|
|
Description |
Подано новітні результати дослідження ролі партнерського маркетингу в створенні вартості підприємства в польських кампаніях. In the paper there are presented the newest results of the research on the role of partnership marketing in enterprise`s value creation in polish companies.
|
|
Date |
2009-09-07T11:07:14Z
2009-09-07T11:07:14Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Войнаровська Х. Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств / Х. Войнаровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 84–92. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/901 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|