Запис Детальніше

Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств
 
Creator Войнаровська, Х.
 
Description Подано новітні результати дослідження ролі партнерського маркетингу в створенні вартості підприємства в польських кампаніях. In the paper there are presented the newest results of the research on the role of partnership marketing in enterprise`s value creation in polish companies.
 
Date 2009-09-07T11:07:14Z
2009-09-07T11:07:14Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Войнаровська Х. Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств / Х. Войнаровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 84–92. – Бібліографія: 16 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/901
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"