Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом
|
|
Creator |
Тарасун, В. В.
|
|
Subject |
376.015.3:159.942-056.34:616.896
|
|
Description |
У статті запропоновано авторський концептуальний підхід до подальшого вирішення проблеми діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом. Доводиться важливість і необхідність здійснення аутологом діагностики стану сформованості трьох нейропсихологічних систем дитини – програмування і контролю соціальної взаємодії; сприйняття емоцій; репрезентації внутрішніх уявлень. Водночас враховано, що змістом нейропсихологічних теорій чітко визначено, що в основі первинних порушень аутизму лежать переважно розлади діяльності префронтальної кори головного мозку і лімбічної системи.
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2015-07-03T11:57:27Z
2015-07-03T11:57:27Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тарасун В. В. Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 226-233.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7571 |
|
Language |
uk
|
|