Запис Детальніше

Роль інноваційного маркетингу у формуванні потунціалу розвитку підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль інноваційного маркетингу у формуванні потунціалу розвитку підприємств
 
Creator Довбенко, В. І.
 
Description Розглядаються можливості використання інструментів інноваційного маркетингу для формуванні потенціалу розвитку підприємств. У сучасних умовах зростає роль визначення стратегічних пріоритетів розвитку на основі нових нетрадиційних підходів до задоволення потреб як споживача, так і врахування майбутніх інтересів суспільства. Це потребує вибору параметрів розвитку на основі оптимальних співвідношень ефективності та результативності з метою створення умов для задоволення не лише поточних, але й перспективних потреб. Opportunities of use the tools of innovational marketing at formation of development the enterprises potential in article are considered. In modern conditions, the role of definition of strategic priorities of development grows based on new non-conventional approaches to satisfaction of needs both the consumer and the account of the future interests of a society. It demands a choice of parameters of development based on the optimal ratio of efficiency and productivity with the purpose of creation the conditions for satisfaction not only current, but also perspective needs.
 
Date 2009-09-04T07:15:54Z
2009-09-04T07:15:54Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Довбенко В. І. Роль інноваційного маркетингу у формуванні потунціалу розвитку підприємств / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 198–209. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/527
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"