Маркетингові дослідження ринку (на прикладі ринку телекомунікацій)
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження ринку (на прикладі ринку телекомунікацій)
|
|
Creator |
Дриль, О. І.
|
|
Description |
Розглянуто поняття маркетингових досліджень, розкрито його сутність та роль, описано маркетингові дослідження і основні їхні етапи. Проаналізовано сучасний стан ринку телекомунікацій в Україні, визначено основні тенденції його розвитку. The term of marketing research is discussed, Its importance and role in the system of marketing is determined. The main directions of market research, the stages of marketing research process and research methode are presented. Short characteristics is given.
|
|
Date |
2009-09-04T07:19:42Z
2009-09-04T07:19:42Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дриль О. І. Маркетингові дослідження ринку (на прикладі ринку телекомунікацій) / О. І. Дриль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 215–223. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/534 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|