Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу
|
|
Creator |
Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В. |
|
Description |
Проаналізовано сучасний стан сегментів ринку і особливостей складових вітчизняного директ маркетингу. Виявлено тенденції та проблеми його розвитку як інструментарію концепції маркетингу відносин і утримування споживачів. The modern state of segments of market and features component of domestic direct – marketing . Found out tendencies and problems of his development as to the tool of conception of marketing of relations and retaining of users.
|
|
Date |
2009-09-04T07:20:38Z
2009-09-04T07:20:38Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубодєлова А. В. Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|