Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях
|
|
Creator |
Залужець, І. Р.
Кіндій, М. В. Петрина, О. Б. |
|
Description |
Розглянуто персоналізований продаж як важливий елемент комунікації підприємства з клієнтами, оскільки він є таким методом обслуговування клієнтів, який має великий вплив на рішення про купівлю, збільшуючи лояльність споживача до виробника. Успішна діяльність у торгівлі nґрунтується на професіоналізмі продавців, їхньому знанні технік персонального продажу, а також поведінці та очікуваннях споживачів. In the article personal selling is presented as a significant component of the company’s communication with its buyers as it is the way of serving clients which has a great impact on the buying decision, increasing customer loyalty. The successful performance is based on salespeople’s professionalism, their knowledge of personal selling techniques as well as customer behavior and expectations.
|
|
Date |
2009-09-07T11:10:59Z
2009-09-07T11:10:59Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Залужець І. Р. Актуальність персоналізму в маркетингових комунікаціях / І. Р. Залужець, М. В. Кіндій, О. Б. Петрина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 236–242. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/913 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|