Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
|
|
Creator |
Захарчин, Г. М.
|
|
Description |
Обґрунтовується необхідність організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури із врахуванням сучасних соціокультурних тенденцій. Аналізуються наслідки використання фактора організаційної культури в маркетинговій політиці підприємства. Підкреслюється роль соціально орієнтованого маркетингу в гармонізації корпоративного інтересу із загальносуспільним. The necessity of organization of marketing activity is grounded on principles of organizational culture recognition modern socialcultural tendencies. The consequences of the use of factor of organizational culture are analysed in the marketing policy of enterprise. The role of the socially oriented marketing is underlined in harmonization of corporate interest with generalpublic.
|
|
Date |
2009-09-09T11:17:35Z
2009-09-09T11:17:35Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Захарчин Г. М. Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 250–256. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1287 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|