Маркетингова стратегія позаурядових організацій
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова стратегія позаурядових організацій
|
|
Creator |
Іхньовська, А.
|
|
Description |
Проаналізовано процес створення маркетингової стратегії в організаціях третього сектора. Метою праці є висвітлення проблематики застосування маркетингу в позаурядових організаціях. Пропонується визначення позаурядових організацій та їхні сутності, а також зосереджується увага на специфіці маркетингового управління в NGO. The paper is devoted to developing strategy in the non-governmental sector called also the third sector. The main point of interest in the article is the use of marketing in non – governmental organizations. The first part of the paper includes presentation of definition of non – governmental organizations. Secondly, the article presents the issue of marketing management for NGOs.
|
|
Date |
2009-09-07T11:58:33Z
2009-09-07T11:58:33Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іхньовська А. Маркетингова стратегія позаурядових організацій / А. Іхньовська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 256–262. – Бібліографія: 36 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/952 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|