Запис Детальніше

Застосування концепції життєвого циклу товару в маркетингу міста

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування концепції життєвого циклу товару в маркетингу міста
 
Creator Карий, О. І.
 
Description Проаналізовано поняття товару в територіальному маркетингу та маркетингу міста, виділено основні особливості товару міста та розглянуто можливість
застосування в маркетингу міста концепції життєвого циклу товару. Використовуючи концепцію життєвого циклу міста, обгрунтовано можливість побудови життєвого циклу товару міста. The definition of the notion “product” in the territorial marketing and municipal marketing is analyzed, the main characteristics of city product are identified, and the possibility of the usage of product life cycle in the municipal marketing is considered in this article. Using the concept of city life cycle the possibility of city product life cycle building is proved.
 
Date 2009-09-15T11:27:05Z
2009-09-15T11:27:05Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Карий О. І. Застосування концепції життєвого циклу товару в маркетингу міста / О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 283–287. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1895
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"