Запис Детальніше

Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центру

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центру
 
Creator Ковальчук, С. В.
 
Description Теоретично узагальнено та обґрунтовано практичні засади організації логістичного центру. Визначено роль інтеграції маркетингових та логіcтичних концепцій та їх стратегічне значення в господарській діяльності; досліджено процеси проектування та побудови дистрибутивних мереж, логістичний розподіл всередині даної мережі; проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку ринку логістичних центрів України, особливості їх створення та класифікації; визначено практичне значення використання засад геомаркетингу при побудові логістичного терміналу; запропоновано комплекс заходів і методів для проектування та впровадження в життя ефективної моделі побудови та роботи логістичного центру. By the purpose of research which was conducted and vikladene in this floor is in theory to generalize and ground practical principles of organization of logistic center. Achievement of the put purpose stipulated raising and decision of such scientific and practical tasks: to define the role of integration of marketing and logistic conceptions and them strategic value in economic activity; to investigate planning and construction of distributive networks, logistic distributing, into this network;äîñë³äèòè but to analyse the modern state and prospects of market of logistic centers of Ukraine development, features of their creation and classification; to define the practical value of the use of principles of geomarketing at the construction of logistic terminal; to offer the complex of measures and methods for planning and introduction in life of effective model of construction and work of logistic center.
 
Date 2009-09-04T07:43:29Z
2009-09-04T07:43:29Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. В. Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центру / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 315–321. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/566
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"