Запис Детальніше

Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України
 
Creator Куденко, Н. В.
Овсієнко, Н. В.
 
Description Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Basic elements of the marketing strategic planning have been examined in this article. Such elements as mission, strategic business unit, marketing strategies of intensive growth, integration and diversification of milk products producers were analyzed.
 
Date 2009-09-14T08:41:27Z
2009-09-14T08:41:27Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Маркетенгове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 364–374. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1568
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"