Запис Детальніше

Стратегії маркетингових комунікацій в інтернеті

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії маркетингових комунікацій в інтернеті
 
Creator Лебеденко, М. С.
 
Description Стратегічне планування маркетингових комунікацій фірми в Інтернеті. Розроблення системного підходу до організації та проведення рекламної онлайн-кампанії: від формулювання цілей, оцінки присутності цільових аудиторій в Мережі, визначення методів та інструментів просування, закінчуючи оцінкою ефективності комунікацій в Мережі. The strategy planning of company’s marketing communications in Internet. The systematic scheme creation of organization and realization of online advertising: from aims identification, estimation of Internet-users, methods and instrument recognition of online promotion and finally estimation of marketing communications in Web.
 
Date 2009-09-04T08:52:49Z
2009-09-04T08:52:49Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Лебеденко М. С. Стратегії маркетингових комунікацій в інтернеті / М. С. Лебеденко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 394–402. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/613
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"