Запис Детальніше

Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства
 
Creator Лебідь, Т. В.
 
Description Досліджено роль маркетингових нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг та збільшенні ринкової вартості підприємства. Розглянуто види нематеріальних активів відповідно до стандартів бухгалтерської і фінансової звітності та їх класифікацію за різними класифікаційними ознаками. Зазначено джерела формування маркетингових нематеріальних активів. Охарактеризовано основні види маркетингових нематеріальних активів. Role of marketings immaterial assets in forming of competitive edges and multiplying the market value of enterprise explored. The types of immaterial assets in accordance with the standards of accounting and financial control and classification on the different signs of classifications are considered. The sources of forming of marketings immaterial assets are marked. Description of basic types of marketings immaterial assets is resulted.
 
Date 2009-09-04T08:59:28Z
2009-09-04T08:59:28Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Лебідь Т. В. Методичні підходи до визначення маркетингових нематеріальних активів підприємства / Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 403–410. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/621
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"