Запис Детальніше

Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг
 
Creator Ревенко, Жанетта Анатоліївна
Навчук, Ігор Васильович
Грицюк, Мар'яна Іванівна
 
Date 2015-07-06T09:35:30Z
2015-07-06T09:35:30Z
2015-03-26
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної Internet-конференції (м. Харків, 26-27 березня 2015 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. - Х.: НФаУ, 2015. -411 с.