Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг
|
|
Creator |
Ревенко, Жанетта Анатоліївна
Навчук, Ігор Васильович Грицюк, Мар'яна Іванівна |
|
Date |
2015-07-06T09:35:30Z
2015-07-06T09:35:30Z 2015-03-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
|
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної Internet-конференції (м. Харків, 26-27 березня 2015 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. - Х.: НФаУ, 2015. -411 с.
|
|