Запис Детальніше

Development of the educational leaders’ communicative competence with help of art

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9998/
 
Title Development of the educational leaders’ communicative competence with help of art
Розвиток комунікативної компетенції лідерів освітньої галузі засобами мистецтва
Развитие коммуникативной компетенции лидеров образовательной сферы средствами искусства
 
Creator Соболь, Наталія Віталіївна
 
Subject Міжнародні
 
Description The present research project deals with the problems of leadership theory realisation in the context of art education. We are interesting in improving educational leaders’ communicative competence during their contact with art. On the one hand, the teacher of art studies is in a permanent educational communication processes with students at class. But on the other hand, he is influenced by artistic informational sources and ought to notice, distribute and get artistic message across the students. For this reason we consider that teacher as a leader in the art studies is under the “double communicative pressure” from both artistic and humanities sides. Therefore we propose to indicate the special "communicative competence" in context of artistic interaction which are necessary for teachers of music.
Дане дослідження представляє вивчення проблеми реалізації теорії лідерства в контексті художньої освіти, а саме в підвищенні рівня комунікативної компетенції лідерів освітньої галузі під час їх контакту з мистецтвом. З одного боку, вчитель мистецьких дисциплін знаходиться в постійному комунікативному зв'язку з учнями та студентами в аудиторії. Але, з іншого боку, він знаходиться також і під впливом творів мистецтва, які є джерелами інформації та стороною мистецького діалогу між особистістю митця, інтерпретатора та споглядача. Тому ми вважаємо, що вчитель, як лідер у художній освіті, перебуває під "подвійним комунікативним тиском" з художньої та соціальної сторони. Тому ми пропонуємо виділити спеціальні "комунікативні компетенції" у контексті художнього взаємодії людини та мистецьких явиш, які необхідні для вчителів музики.
Данное исследование представляет изучение проблемы реализации теории лидерства в контексте художественного образования, а именно в повышении уровня коммуникативной компетенции лидеров образования при их контакте с искусством. С одной стороны, учитель художественных дисциплин находится в постоянном коммуникативном связи с учениками и студентами в аудитории. Но, с другой стороны, он находится также и под влиянием произведений искусства, которые являются онмкомли информации и стороной художественного диалога между личностью художника, интерпретатора и наблюдателя. Поэтому мы считаем, что учитель, как лидер в художественном образовании, находится под "двойным коммуникативным давлением" с художественной и социальной стороны. Поэтому мы предлагаем выделить специальные "коммуникативные компетенции" в контексте художественного взаимодействия человека и художественных явлений, которые необходимы для учителей музыки.
 
Date 2015-05-28
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed
 
Format slideshow
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9998/1/N_Sobol_SPS_ECMHE_IM_KTMMM.pptx
Соболь, Наталія Віталіївна (2015) Розвиток комунікативної компетенції лідерів освітньої галузі засобами мистецтва In: Науково-практичний семінар "Експерти, консультанти, управлінці сфери освіти; міждисциплінарні підходи до підготвоки", 28-29 травня 2015 року, Київський університет імені Бориса Грінченка.