Запис Детальніше

Методика визначення конкурентів в процесі аналізу конкурентного середовища підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення конкурентів в процесі аналізу конкурентного середовища підприємства
 
Creator Михайлик, Г. В.
 
Description Проаналізовано різні підходи щодо визначення фактичних конкурентів підприємства та запропоновано методику визначення товарних меж ринку на основі кластерного аналізу. Застосування методики проілюстровано на прикладі вітчизняного
виробника побутових газових котлів. Different approaches to defining actual competitors of the firm have been analyzing in this article and it has been offering the method of demarcating the product’s bounds of the maket on the basis of cluster analysis. Practical using of this method has illustrated on example by ukrainian producer of domestic gas-boiler.
 
Date 2009-09-08T05:55:37Z
2009-09-08T05:55:37Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Михайлик Г. В. Методика визначення конкурентів в процесі аналізу конкурентного середовища підприємства / Г. В. Михайлик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 439–444. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/979
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"