Методика визначення конкурентів в процесі аналізу конкурентного середовища підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика визначення конкурентів в процесі аналізу конкурентного середовища підприємства
|
|
Creator |
Михайлик, Г. В.
|
|
Description |
Проаналізовано різні підходи щодо визначення фактичних конкурентів підприємства та запропоновано методику визначення товарних меж ринку на основі кластерного аналізу. Застосування методики проілюстровано на прикладі вітчизняного виробника побутових газових котлів. Different approaches to defining actual competitors of the firm have been analyzing in this article and it has been offering the method of demarcating the product’s bounds of the maket on the basis of cluster analysis. Practical using of this method has illustrated on example by ukrainian producer of domestic gas-boiler. |
|
Date |
2009-09-08T05:55:37Z
2009-09-08T05:55:37Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Михайлик Г. В. Методика визначення конкурентів в процесі аналізу конкурентного середовища підприємства / Г. В. Михайлик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 439–444. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/979 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|