Конкурентоспроможність малих і середніх підприємств - концепції, напрямки, відношення
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкурентоспроможність малих і середніх підприємств - концепції, напрямки, відношення
|
|
Creator |
Патора-Висоцька, З.
Висоцькі, М. |
|
Description |
Класична концепція ланцюга вартості є фундаментальною основою для побудови тривалої конкурентної переваги підприємства. Пояснення внутрішніх і зовнішніх передумов управління МСП відштовхується від концепції ланцюга вартості і координації функцій підприємства. Парадигма становить модифікований порядок формування вартості, який призначає МСП. The classic concept of value-added chain advances the idea of building sustainable competitive advantage of a firm. Explanation of internal and external pre-conditions of management of |SME pushes off from conception of chain of cost and co-ordination of functions of enterprise. A paradigm makes the modified order of forming of cost, which appoints SME.
|
|
Date |
2009-09-07T09:25:58Z
2009-09-07T09:25:58Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Патора-Висоцька З. Конкурентоспроможність малих і середніх підприємств - концепції, напрямки, відношення / З. Патора-Висоцька, М. Висоцькі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 539–543. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/818 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|