Запис Детальніше

Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів у машинобудуванні

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів у машинобудуванні
 
Creator Петрович, Й. М.
 
Description Розглядаються методологічні передумови формування та обґрунтовується доцільність застосування маркетингового механізму під час створення та освоєння виробництва нових виробів, висвітлюються важелі його впливу уже на стадії технічної підготовки виробництва нових виробів, акцентується увага на ефективності застосування цього механізму у діяльності сучасних інноваційних структур. In the article methodological pre-conditions of forming are examined and expedience of application of marketing mechanism is grounded in the process of creation and mastering of production of new wares, the levers of his influence light up already on the stage of technical preproduction new wares, attention is accented on efficiency of application of this mechanism in activity of modern innovative structures.
 
Date 2009-09-09T09:12:39Z
2009-09-09T09:12:39Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Петрович Й. М. Формування та використання маркетингового механізму під час створення та освоєнна виробництва нових виробів у машинобудуванні / Й. М. Петрович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 544–547. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1269
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"