Соціально-економічна ефективність діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства: оцінювання та використання
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціально-економічна ефективність діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства: оцінювання та використання
|
|
Creator |
Подольчак, Н. Ю.
|
|
Description |
Запропоновано методику оцінювання соціально-економічної ефективності діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства. Оцінювання ефективності керівника здійснюється з позицій підлеглого, безпосереднього керівника, співробітника представником зацікавленої групи та самооцінюванням. На основі отриманих оцінок формується інтегральний показник ефективності діяльності керівника. Виділено проблеми та позитивні сторони запровадження розробленої методики оцінювання ефективності діяльності керівника. It was proposed a methodic of social-economic efficiency evaluation of head marketing department of machine-building enterprise. Evaluation of head marketing department is fulfilled by submitter, manager, colleague, member of stakeholders and by self. Basing on getting results it is formatting a integrate indicator of efficiency of manager activity. Author is underlined the problem and advantages of using of elaborated methodic of manager activity efficiency evaluation.
|
|
Date |
2009-09-07T11:10:40Z
2009-09-07T11:10:40Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Подольчак Н. Ю. Соціально-економічна ефективність діяльності керівника маркетингового підрозділу машинобудівного підприємства: оцінювання та використання / Н. Ю. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 557–564. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/912 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|