Запис Детальніше

Сегментація ринку в процесі створення вартості підприємств (результати досліджень)

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментація ринку в процесі створення вартості підприємств (результати досліджень)
 
Creator Равські, М.
 
Description Підприємства знають і пристосовують сегментацію ринку до своїх потреб, але її вплив на створення вартості підприємства вони оцінюють як низький. В середньому кожна третя компанія проголошує, що сегментація ринку – важливий чинник у створенні вартості підприємств, але тільки в 5 % компаній дослідження сегментації ринку розглядається як найголовніше. Зростає важливість сегментації ринку в процесі створення вартості підприємств на ринках, які розвиваються, а також там, де зміни є швидкими, але менш важливими: у компаніях, що діють в національному масштабі, на дуже конкурентоспроможних ринках, у великих компаніях, серед лідерів ринку, а також і серед менш важливих компаній, що мають іноземне управління і капітал, які оцінюють свою фінансову кондицію як дуже погану або дуже добру, приватизовані, які діють як
акціонерна спілка. Enterprises know and adapt market segmentation for their needs, but its influence on shaping the enterprises’ value they evaluate as rather low. On average every third company declares, that market segmentation is an important factor in shaping enterprises’ value, but only in 5 % of companies researched market segmentation is treated as the most important one. There is a growth of market segmentation importance in the process of enterprises’ value creation on developing markets, on markets where changes are quick but less important; in companies operating nationwide, on very competitive markets, in large companies, among market leaders, as well as among less important companies dominated by foreign management and capital, that evaluates their financial condition as very poor or very good, privatized, operating as a joint-stock company.
 
Date 2009-09-08T06:00:01Z
2009-09-08T06:00:01Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Равські М. Сегментація ринку в процесі створення вартості підприємств (результати досліджень) / М. Равські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 600–608.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/987
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"