Запис Детальніше

Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном
 
Creator Романченко, О. М.
 
Description Проаналізовано стан зовнішньоекономічної політики країни загалом та Харківської області зокрема, виділено перспективи її розвитку; обґрунтовано доцільність застосування на машинобудівних підприємствах-експортерах маркетингові комунікації, націлених на кінцевого споживача-індивіда; запропоновано дворівневу систему маркетингових комунікацій на машинобудівному підприємстві, що експортує продукцію та реалізує споживачам індивідам за використання послуг закордонних посередників; запропонована система дає змогу забезпечити лояльність посередників за кордоном та стимулювати продажі продукції підприємства. In the article the bases of international marketing communications of domestic industrial enterprises are considered; the main two groups of goods of machinery-building enterprises are regarded; the two-level system of international marketing communications is offered. The main aim of the system is to improve loyalty of commercial agencies abroad and, at the same time, to stimulate sales of goods abroad produced by Ukrainian machinery-building enterprises.
 
Date 2009-09-08T06:04:07Z
2009-09-08T06:04:07Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Романченко О. М. Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном / О. М. Романченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 614–620. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/995
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"