Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні
|
|
Creator |
Барановська, С. П.
|
|
Description |
Розглянуто проблему структуризації бар’єрів розвитку інноваційних структур. З метою визначення рівня впливу галузевих особливостей на виникнення бар’єрів розвитку інноваційних структур проведено експертне опитування менеджерів інноваційних структур та науковців ВНЗ, НДІ. Шляхом опрацювання отриманих результатів встановлено, що 80 % бар’єрів розвитку інноваційних структур машинобудівних підприємств виникають внаслідок галузевих особливостей. It was structured the obstacles of innovation structures development using of questioner and analysis of data base. With the aim of identification of correlation between the specification of machine building branch and obstacles of innovation structures development the questioner of managers and scientists was fulfilled. Used collected data it was analyzed, that 80% of obstacles of innovation structures development is appearing as a result of specification of machine building branch.
|
|
Date |
2009-09-04T10:33:18Z
2009-09-04T10:33:18Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Барановська С. П. Маркетингове дослідження бар"єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні / С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 8–15. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/658 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|