Запис Детальніше

Формування комплексу маркетингу міста

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування комплексу маркетингу міста
 
Creator Глинський, Н. Ю.
 
Description Проаналізовано існуючі підходи до формування комплексу маркетингу міста та відображено авторський підхід до його формулювання. Визначено сутність поняття міста як товару, деталізовано інші складові комплексу маркетингу міста: ціни, розподілу, просування. Визначено основних адресатів системи маркетингових комунікацій міста. The analysis of existent approaches to forming of complex of marketing of city is conducted and represented author approach to it formulation in the article. Determine essence of concept of city as commodity, working out in detail of other constituents of complex of marketing of city is carried out (price, distribute, advancement). Basic addressees of the system of marketing communications of city are definite.
 
Date 2009-09-08T07:51:28Z
2009-09-08T07:51:28Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Глинський Н. Ю. Формування комплексу маркетингу міста / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 52–60. – Бібліографія: 14 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1062
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"