Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності як елемент маркетингу місць
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності як елемент маркетингу місць
|
|
Creator |
Стадницький, Ю. І.
Товкан, О. Е. Симак, А. В. |
|
Description |
Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності повинно бути складовою маркетингу місць. Воно передбачає три підетапи: формування бази даних про чинники розміщення різних видів господарської діяльності; формування бази даних про відповідність територій вимогам різних видів господарської діяльності; районування території за чинниками розміщення різних видів господарської діяльності. Використання даних такого районування могло б відбуватися у системі GIS (Geographic Information System). Districting of territory after the factors of placing of economic activity must be the constituent of marketing of places. It foresees three stages: forming bases given about the factors of placing of different types of economic activity; forming bases given about accordance of territories to the requirements of different types of economic activity; districting of territory is after the factors of placing of different types of economic activity. Uses given of such districting would take a place in the system of GIS (Geographic Information System). |
|
Date |
2009-09-04T11:21:49Z
2009-09-04T11:21:49Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стадницький Ю. І. Районування території за чинниками розміщення господарської діяльності як елемент маркетингу місць / Ю. І. Стадницький, О. Е. Товкан, А. В. Симак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 686–692. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/672 |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|