Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
|
|
Creator |
Балик, У. О.
|
|
Description |
Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту для ринку монополістичної конкуренції. The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management for the market of monopolistic competition. |
|
Date |
2009-09-04T10:57:31Z
2009-09-04T10:57:31Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Балик У. О. Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–6. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/666 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|