Запис Детальніше

Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту
 
Creator Балик, У. О.
 
Description Запропоновано методи обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного
менеджменту для ринку монополістичної конкуренції. The methods of ground of charges are offered on advertising in the system of strategic management for the market of monopolistic competition.
 
Date 2009-09-04T10:57:31Z
2009-09-04T10:57:31Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Балик У. О. Обґрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–6. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/666
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"